BMW 2 sērija 2017 vs Peugeot 308 2021
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | n/a sekundes | |
BMW 2 sērija dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Peugeot 308, taču griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 52 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 2 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 140 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X1, BMW 4 sērija | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 2 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.44 m | |
BMW 2 sērija ir par 7 cm garāks nekā Peugeot 308, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 2 sērija ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 390 litri | 412 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1323 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 2 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 22 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Tas varētu liecināt, ka BMW 2 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.5 metri | |
BMW 2 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar BMW 2 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 23 200 | 21 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 2 sērija ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|