BMW 2 sērija 2015 vs BMW 2 sērija 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 224 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.2 sekundes | 8.2 sekundes | |
BMW 2 sērija 2015 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 2 sērija 2015 dzinēja jauda ir par 74 ZS lielāka nekā BMW 2 sērija 2017, savukārt griezes moments ir par 130 NM lielāks nekā BMW 2 sērija 2017. Pateicoties lielākai jaudai BMW 2 sērija 2015 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 3.8 | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 52 litri | |
830 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Klīrenss: | 140 mm | 140 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 2 sērija 2015 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 2 sērija 2015 un BMW 2 sērija 2017 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 390 litri | 390 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.9 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`940 | 1`905 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 16 200 | 23 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 2 sērija ir
|
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|