BMW 3 sērija 2018 vs Peugeot 408 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 258 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.8 sekundes | 12.5 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 143 ZS lielāka nekā Peugeot 408, savukārt griezes moments ir par 250 NM lielāks nekā Peugeot 408. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Peugeot 408, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 90 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 408) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW 6 sērija, BMW Z4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Citroen C4, Citroen C-Elysee, Peugeot 301 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 408 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.71 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.51 m | |
BMW 3 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 3 sērija un Peugeot 408 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 560 litri | |
Peugeot 408 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā Peugeot 408. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.2 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Peugeot 408. | |||
Pilna masa (kg): | 2`060 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 33 400 | 29 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Peugeot 408 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|