BMW 3 sērija 1991 vs Opel Astra 2000
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 175 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.5 sekundes | |
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Opel Astra. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 7.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 7.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 135 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Astra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 110 mm | 130 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Opel Astra var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Opel Astra modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.11 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.42 m | |
BMW 3 sērija ir par 32 cm garāks nekā Opel Astra, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1180 litri | |
BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.1 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Opel Astra. | |||
Pilna masa (kg): | 1`700 | 1`665 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 410 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.2/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|