BMW 3 sērija 2005 ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija 2008 dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija 2005, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā BMW 3 sērija 2005. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
7.6
9.3
Reālais degvielas patēriņš:
9.7 l/100km
10.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija 2008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija 2005, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija 2008 var ietaupīt 255 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija 2005.
Degvielas bākas tilpums:
63 litri
63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
820 km kombinētajā ciklā
670 km kombinētajā ciklā
1030 km ārpus pilsētas
900 km ārpus pilsētas
640 km ar reālo patēriņu
600 km ar reālo patēriņu
BMW 3 sērija 2008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Motori
Dzinēja resurss (vidēji):
420'000 km
380'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums:
6 gadi
7 gadi
Dzinēja izplatība:
Izmantots arī BMW 5 sērija
Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW 1 sērija
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija 2005 varētu būt labāka izvēle.
Izmēri
Garums:
4.53 m
4.52 m
Platums:
1.82 m
1.82 m
Augstums:
1.44 m
1.44 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija 2008 ir par 1 cm garāks nekā BMW 3 sērija 2005, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.