LatviešuEnglishEspañol

BMW 3 sērija 2010 vs Volkswagen Golf 2009

 
BMW 3 sērija
2010 - 2012
Volkswagen Golf
2009 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 184 ZS140 ZS
Griezes moments: 380 NM320 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.2 sekundes9.7 sekundes
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā.
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 44 ZS lielāka nekā Volkswagen Golf, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Volkswagen Golf. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.35.0
Reālais degvielas patēriņš: 6.1 l/100km5.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Golf ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf.
Degvielas bākas tilpums: 61 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1150 km kombinētajā ciklā1100 km kombinētajā ciklā
1320 km ārpus pilsētas1340 km ārpus pilsētas
1000 km ar reālo patēriņu940 km ar reālo patēriņu

Piedziņa

Riteņu piedziņa: 4x4 - AWDPriekšpiedziņa (FWD)

BMW 3 sērija ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu.

Klīrenss: 140 mm141 mm

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 330'000 km390'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 17 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1Izmantots vismaz citiem 12 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.53 m4.53 m
Platums: 1.82 m1.78 m
Augstums: 1.44 m1.50 m
BMW 3 sērija un Volkswagen Golf garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 460 litri505 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1385 litri1495 litri
Volkswagen Golf ir vairāk vietas bagāžai.
BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Golf (par 110 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.8 metri10.9 metri
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Volkswagen Golf, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 2`1302`030
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

virs vidējās
BMW 3 sērija ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volkswagen Golf, attiecīgi BMW 3 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 58004400
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.3/10 8.5/10
Priekšrocības un trūkumi: BMW 3 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ir 4x4 piedziņa
Volkswagen Golf ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]