BMW 3 sērija 2005 vs Audi A6 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 10 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā Audi A6, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Audi A6. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Audi A6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Audi A6. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1400 km ārpus pilsētas | ||
930 km ar reālo patēriņu | 930 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 1 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.93 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.46 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks. BMW 3 sērija ir par 41 cm īsāks nekā Audi A6, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 565 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1385 litri | nav datu | |
Audi A6 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 105 litriem mazāks nekā Audi A6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 12 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Audi A6, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`045 | 2`240 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
BMW 3 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Audi A6, attiecīgi BMW 3 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 3800 | 3800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.7/10 | 7.7/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Audi A6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|