BMW 3 sērija 2005 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija 2005 dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija 2008, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā BMW 3 sērija 2008. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija 2005 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
8.1
6.5
Reālais degvielas patēriņš:
9.0 l/100km
8.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija 2008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija 2005 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija 2008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija 2005 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija 2005 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija 2008.
Degvielas bākas tilpums:
63 litri
63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
770 km kombinētajā ciklā
960 km kombinētajā ciklā
1000 km ārpus pilsētas
1180 km ārpus pilsētas
700 km ar reālo patēriņu
710 km ar reālo patēriņu
BMW 3 sērija 2008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Motori
Dzinēja resurss (vidēji):
420'000 km
350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija 2005 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums:
11 gadi
6 gadi
Dzinēja izplatība:
Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1, BMW Z4
Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija 2005 varētu būt labāka izvēle.
Izmēri
Garums:
4.52 m
4.53 m
Platums:
1.82 m
1.82 m
Augstums:
1.44 m
1.44 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija 2005 ir par 1 cm īsāks nekā BMW 3 sērija 2008, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.