BMW 3 sērija 2008 ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija 2005 dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija 2008, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā BMW 3 sērija 2008. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija 2005 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
6.9
6.6
Reālais degvielas patēriņš:
7.1 l/100km
7.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija 2005 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija 2005 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija 2008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija 2005 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 3 sērija 2005 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija 2008.
Degvielas bākas tilpums:
61 litri
61 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
880 km kombinētajā ciklā
920 km kombinētajā ciklā
1080 km ārpus pilsētas
1080 km ārpus pilsētas
850 km ar reālo patēriņu
810 km ar reālo patēriņu
Piedziņa
Riteņu piedziņa:
4x4 - AWD
4x4 - AWD
Motori
Dzinēja resurss (vidēji):
420'000 km
420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums:
12 gadi
16 gadi
Dzinēja izplatība:
Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6
Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X6
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Izmēri
Garums:
4.52 m
4.53 m
Platums:
1.82 m
1.82 m
Augstums:
1.44 m
1.44 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija 2005 ir par 1 cm īsāks nekā BMW 3 sērija 2008, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.