BMW 3 sērija 2008 vs Volkswagen Golf 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 9.7 sekundes | |
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Volkswagen Golf, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Volkswagen Golf. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 5.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1270 km kombinētajā ciklā | 1100 km kombinētajā ciklā | |
1450 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
1050 km ar reālo patēriņu | 940 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Golf) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 141 mm | 141 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 12 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.50 m | |
BMW 3 sērija un Volkswagen Golf garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1385 litri | 1495 litri | |
Volkswagen Golf ir vairāk vietas bagāžai. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Golf (par 110 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Pilna masa (kg): | 2`045 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
BMW 3 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volkswagen Golf, attiecīgi BMW 3 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 5800 | 4400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.3/10 | 8.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Volkswagen Golf ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|