BMW 3 sērija 2008 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija 2008 dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija 2005, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā BMW 3 sērija 2005. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
6.9
7.3
Reālais degvielas patēriņš:
7.6 l/100km
8.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija 2008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija 2005, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija 2008 var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija 2005.
Degvielas bākas tilpums:
61 litri
61 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
880 km kombinētajā ciklā
830 km kombinētajā ciklā
1050 km ārpus pilsētas
1050 km ārpus pilsētas
800 km ar reālo patēriņu
710 km ar reālo patēriņu
BMW 3 sērija 2008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Piedziņa
Riteņu piedziņa:
4x4 - AWD
4x4 - AWD
Motori
Dzinēja resurss (vidēji):
420'000 km
420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums:
16 gadi
12 gadi
Dzinēja izplatība:
Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X6
Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Izmēri
Garums:
4.53 m
4.52 m
Platums:
1.82 m
1.82 m
Augstums:
1.44 m
1.44 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija 2008 ir par 1 cm garāks nekā BMW 3 sērija 2005, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.