BMW 3 sērija 2015 vs Peugeot 308 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 8.6 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 44 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 180 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 4.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1290 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1430 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X1, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Peugeot 3008, Opel Grandland, Citroen C5 Aircross | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.47 m | |
BMW 3 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 3 sērija ir par 5 cm garāks nekā Peugeot 308, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 495 litri | 610 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1660 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.2 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`085 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi Peugeot 308 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 15 400 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|