BMW 3 sērija 2015 vs Peugeot 308 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.5 sekundes | 8.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Peugeot 308, taču griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā Peugeot 308. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 4.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 1290 km kombinētajā ciklā | |
1330 km ārpus pilsētas | 1430 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 308) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW 2 sērija | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Peugeot 3008, Opel Grandland, Citroen C5 Aircross | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.47 m | |
BMW 3 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 3 sērija ir par 5 cm garāks nekā Peugeot 308, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 495 litri | 610 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1660 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.2 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Peugeot 308. | |||
Pilna masa (kg): | 2`115 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi Peugeot 308 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 15 600 | 6800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|