BMW 3 sērija 1983 vs Volkswagen Vento 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 140 NM | 140 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 14.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Volkswagen Vento, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 8.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Vento ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Vento, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Volkswagen Vento. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
630 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Vento) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 34 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 5 sērija | Izmantots arī Volkswagen Golf | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Vento varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Vento dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.42 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks. BMW 3 sērija ir par 6 cm īsāks nekā Volkswagen Vento, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 425 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
425 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.7 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Volkswagen Vento, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`490 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Volkswagen Vento ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|