BMW 3 sērija 1991 vs Opel Astra 1998
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 99 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 141 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 11.5 sekundes | |
Opel Astra ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Opel Astra. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Astra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Opel Vectra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Astra varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.11 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.42 m | |
BMW 3 sērija ir par 32 cm garāks nekā Opel Astra, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1180 litri | |
BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.1 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Opel Astra. | |||
Pilna masa (kg): | 1`650 | 1`625 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 335 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.2/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|