BMW 3 sērija 1991 vs Opel Astra 2000
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 113 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 162 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 11 sekundes | |
Opel Astra ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 8 NM mazāks nekā Opel Astra. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 8.6 | |
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 600 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Astra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 145 mm | 130 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 3 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 3 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 5 sērija | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Vectra, Opel Meriva, Opel Signum | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Astra varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.11 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.42 m | |
BMW 3 sērija ir par 32 cm garāks nekā Opel Astra, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1180 litri | |
BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.1 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Opel Astra. | |||
Pilna masa (kg): | 1`705 | 1`685 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 335 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.2/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|