BMW 3 sērija 2008 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija 2008 dzinēja jauda ir par 41 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija 2005, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā BMW 3 sērija 2005. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
6.1
7.3
Reālais degvielas patēriņš:
8.1 l/100km
8.1 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija 2008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija 2005, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija 2008 var ietaupīt 180 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums:
63 litri
63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
1030 km kombinētajā ciklā
860 km kombinētajā ciklā
1310 km ārpus pilsētas
1100 km ārpus pilsētas
770 km ar reālo patēriņu
770 km ar reālo patēriņu
BMW 3 sērija 2008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Motori
Dzinēja resurss (vidēji):
350'000 km
420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija 2005 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums:
6 gadi
11 gadi
Dzinēja izplatība:
Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija
Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1, BMW Z4
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija 2005 varētu būt labāka izvēle.
Izmēri
Garums:
4.53 m
4.52 m
Platums:
1.82 m
1.82 m
Augstums:
1.42 m
1.42 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija 2008 ir par 1 cm garāks nekā BMW 3 sērija 2005, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums:
460 litri
460 litri
Apgriešanās diametrs:
11 metri
11 metri
Stūres pastiprinātājs:
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.