BMW 3 sērija un BMW 5 sērija dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
6.5
6.9
Reālais degvielas patēriņš:
8.9 l/100km
8.6 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 60 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija.
Degvielas bākas tilpums:
63 litri
70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
960 km kombinētajā ciklā
1010 km kombinētajā ciklā
1230 km ārpus pilsētas
1290 km ārpus pilsētas
700 km ar reālo patēriņu
810 km ar reālo patēriņu
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Motori
Dzinēja resurss (vidēji):
350'000 km
350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums:
6 gadi
6 gadi
Izmēri
Garums:
4.53 m
4.84 m
Platums:
1.82 m
1.85 m
Augstums:
1.42 m
1.47 m
BMW 3 sērija ir mazāks. BMW 3 sērija ir par 31 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums:
460 litri
520 litri
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija.
Apgriešanās diametrs:
11 metri
11.4 metri
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs:
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
BMW 5 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 5 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.