BMW 3 sērija 2008 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija 2008 dzinēja jauda ir par 88 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija 2007, savukārt griezes moments ir par 150 NM lielāks nekā BMW 3 sērija 2007. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija 2008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
9.1
7.9
Reālais degvielas patēriņš:
10.8 l/100km
9.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija 2007 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija 2007, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija 2008 var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija 2008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija 2007.
Degvielas bākas tilpums:
63 litri
63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku:
690 km kombinētajā ciklā
790 km kombinētajā ciklā
940 km ārpus pilsētas
1030 km ārpus pilsētas
580 km ar reālo patēriņu
660 km ar reālo patēriņu
BMW 3 sērija 2007 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Piedziņa
Riteņu piedziņa:
Aizmugures piedziņa (RWD)
4x4 - AWD
BMW 3 sērija 2005: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu.
Izmēri
Garums:
4.53 m
4.52 m
Platums:
1.82 m
1.82 m
Augstums:
1.42 m
1.42 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija 2008 ir par 1 cm garāks nekā BMW 3 sērija 2007, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums:
460 litri
460 litri
Apgriešanās diametrs:
11 metri
11 metri
Stūres pastiprinātājs:
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.