BMW 3 sērija 2001 vs Renault Megane 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 330 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 10.5 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Renault Megane. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Renault Megane. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1140 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
1430 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Suzuki Grand Vitara | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.26 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.46 m | |
BMW 3 sērija ir par 5 cm garāks nekā Renault Megane, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 310 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1100 litri | 1190 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Renault Megane. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Megane (par 90 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.5 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Renault Megane, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`895 | 1`820 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
BMW 3 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Renault Megane, attiecīgi BMW 3 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|