LatviešuEnglishEspañol

BMW 3 sērija 1993 vs Mazda 323 1994

 
BMW 3 sērija
1993 - 1999
Mazda 323
1994 - 1997
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.5 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 102 ZS90 ZS
Griezes moments: 150 NM134 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12 sekundes11.8 sekundes
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Mazda 323, savukārt griezes moments ir par 16 NM lielāks nekā Mazda 323. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.77.2
Reālais degvielas patēriņš: 8.0 l/100km7.7 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Mazda 323, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 323.
Degvielas bākas tilpums: 52 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 670 km kombinētajā ciklā760 km kombinētajā ciklā
880 km ārpus pilsētas910 km ārpus pilsētas
650 km ar reālo patēriņu710 km ar reālo patēriņu
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 9 gadi4 gadi
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.21 m4.03 m
Platums: 1.70 m1.70 m
Augstums: 1.39 m1.40 m
BMW 3 sērija ir par 18 cm garāks nekā Mazda 323, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 1 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 325 litri300 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1030 litrinav datu
BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība.
BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem lielāks nekā Mazda 323.
Apgriešanās diametrs: 10 metri9.8 metri
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mazda 323.
Pilna masa (kg): 1`6351`575
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

virs vidējās
Mazda 323 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 323, attiecīgi Mazda 323 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 22001000
Priekšrocības un trūkumi: BMW 3 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Mazda 323 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]