BMW 3 sērija 1999 vs Volvo S60 2003
Virsbūve: | Kupeja | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 210 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 7.4 sekundes | |
Volvo S60 ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Volvo S60, savukārt griezes moments ir par 75 NM mazāks nekā Volvo S60. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.0 | 9.9 | |
BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Volvo S60, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
Volvo S60 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo S60) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 5 sērija | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo XC90, Volvo XC70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo S60 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.43 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks. BMW 3 sērija ir par 9 cm īsāks nekā Volvo S60, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 424 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1034 litri | |
BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem mazāks nekā Volvo S60. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 12 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 2 metriem mazāks nekā Volvo S60, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`910 | 2`030 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Volvo S60 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 215 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo S60, attiecīgi Volvo S60 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.7/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Volvo S60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|