BMW 3 sērija 1999 vs Toyota Celica 1994
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 193 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 154 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 10.2 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 77 ZS lielāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 126 NM lielāks nekā Toyota Celica. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.8 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 7 sērija, BMW Z3 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota Carina E | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.30 m | |
BMW 3 sērija ir lielāks. BMW 3 sērija ir par 7 cm garāks nekā Toyota Celica, par 1 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 283 litri | |
BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 127 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.4 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`895 | 1`510 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|