BMW 3 sērija 2003 vs Toyota Celica 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes | 8.7 sekundes | |
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Toyota Celica. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.9 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW Z4, BMW Z3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.35 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.32 m | |
BMW 3 sērija ir lielāks. BMW 3 sērija ir par 14 cm garāks nekā Toyota Celica, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.4 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`930 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5400 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|