BMW 3 sērija 2010 vs Audi A5 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.5 sekundes | 8.2 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Audi A5, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Audi A5. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 7.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Audi A5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Audi A5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1290 km kombinētajā ciklā | 1140 km kombinētajā ciklā | |
1520 km ārpus pilsētas | 1320 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Seat Altea, Audi Q5, Seat Leon, Seat Exeo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.61 m | 4.62 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.37 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks, bet nedaudz augstāks. BMW 3 sērija un Audi A5 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 455 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 829 litri | |
BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Audi A5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.4 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Audi A5, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 2`040 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Audi A5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A5, attiecīgi Audi A5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 11 400 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Audi A5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|