BMW 3 sērija 2010 vs Mazda 6 2010
Virsbūve: | Kupeja | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 306 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 226 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.4 sekundes | 9.5 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 136 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 174 NM lielāks nekā Mazda 6. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 8.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 125 mm | 165 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 6 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 6 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X6 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda Tribute | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.61 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.44 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks. BMW 3 sērija ir par 14 cm īsāks nekā Mazda 6, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 519 litri | |
Mazda 6 ir vairāk vietas bagāžai. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 79 litriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`020 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 6 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 11 400 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|