BMW 4 sērija 2013 vs Subaru Impreza 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 300 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 407 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.5 sekundes | 5.2 sekundes | |
Subaru Impreza ir dinamiskāka braukšana. BMW 4 sērija dzinēja jauda ir par 116 ZS mazāka nekā Subaru Impreza, savukārt griezes moments ir par 27 NM mazāks nekā Subaru Impreza. Mazākas jaudas dēļ BMW 4 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.6 | 10.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.3 l/100km | 11.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 4 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 4 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.8 litriem mazāks nekā Subaru Impreza, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 4 sērija var ietaupīt 870 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 4 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.2 litriem mazāks nekā Subaru Impreza. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 57 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1230 km kombinētajā ciklā | 570 km kombinētajā ciklā | |
1390 km ārpus pilsētas | 710 km ārpus pilsētas | ||
900 km ar reālo patēriņu | 520 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 4 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 4 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 21 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 4 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW 4 sērija 2013 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. ... Vairāk par BMW 4 sērija 2013 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.60 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.48 m | |
BMW 4 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 4 sērija ir par 4 cm garāks nekā Subaru Impreza, par 3 cm platāks, savukārt augstumā BMW 4 sērija ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1300 litri | nav datu | |
BMW 4 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 4 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 21 litriem lielāks nekā Subaru Impreza. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`085 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 18 800 | 27 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 4 sērija ir
|
Subaru Impreza ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|