LatviešuEnglishEspañol

BMW 6 sērija 2015 vs BMW 6 sērija 2004

 
BMW 6 sērija
2015 - 2018
BMW 6 sērija
2004 - 2005
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 4.4 Benzīns4.4 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 450 ZS333 ZS
Griezes moments: 650 NM450 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 4.6 sekundes5.8 sekundes
BMW 6 sērija 2015 ir dinamiskāks braukšanā.
BMW 6 sērija 2015 dzinēja jauda ir par 117 ZS lielāka nekā BMW 6 sērija 2004, savukārt griezes moments ir par 200 NM lielāks nekā BMW 6 sērija 2004. Pateicoties lielākai jaudai BMW 6 sērija 2015 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.611.0
Reālais degvielas patēriņš: 13.4 l/100km12.7 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 6 sērija 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā BMW 6 sērija 2004, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 6 sērija 2015 var ietaupīt 360 litrus degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 6 sērija 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā BMW 6 sērija 2004.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 810 km kombinētajā ciklā630 km kombinētajā ciklā
1060 km ārpus pilsētas870 km ārpus pilsētas
520 km ar reālo patēriņu550 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 5.01 m4.82 m
Platums: 1.89 m1.86 m
Augstums: 1.39 m1.37 m
BMW 6 sērija 2015 ir lielāks.
BMW 6 sērija 2015 ir par 19 cm garāks nekā BMW 6 sērija 2004, par 3 cm platāks, savukārt augstumā BMW 6 sērija 2015 ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 460 litri450 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1265 litrinav datu
BMW 6 sērija 2015 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem lielāks nekā BMW 6 sērija 2004.
Apgriešanās diametrs: 12 metri11.4 metri
BMW 6 sērija 2015 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā BMW 6 sērija 2004, tas nozīmē, ka ar BMW 6 sērija 2015 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`4652`070
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 29 0008800
Priekšrocības un trūkumi: BMW 6 sērija ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
BMW 6 sērija ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]