BMW 6 sērija 2005 vs Chrysler Sebring 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 367 ZS | 141 ZS | |
Griezes moments: | 490 NM | 188 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.8 sekundes | 12.3 sekundes | |
BMW 6 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 6 sērija dzinēja jauda ir par 226 ZS lielāka nekā Chrysler Sebring, savukārt griezes moments ir par 302 NM lielāks nekā Chrysler Sebring. Pateicoties lielākai jaudai BMW 6 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.0 | 9.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.4 l/100km | 9.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Chrysler Sebring ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 6 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem lielāks nekā Chrysler Sebring, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 6 sērija var nākties iegādāties par 435 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 6 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.9 litriem lielāks nekā Chrysler Sebring. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 580 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
520 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Chrysler Sebring ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Chrysler Sebring) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 6 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 370'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 6 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Chrysler PT Cruiser, Mitsubishi Eclipse | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 6 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.92 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.40 m | |
BMW 6 sērija ir par 10 cm īsāks nekā Chrysler Sebring, par 10 cm platāks, savukārt augstumā BMW 6 sērija ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
350 litri | nav datu | |
BMW 6 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Chrysler Sebring. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
BMW 6 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Chrysler Sebring, tas nozīmē, ka ar BMW 6 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`250 | 1`990 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 800 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 6 sērija ir
|
Chrysler Sebring ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|