BMW X1 2015 vs BMW X1 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 330 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 11.5 sekundes | |
BMW X1 2015 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X1 2015 dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā BMW X1 2012, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā BMW X1 2012. Pateicoties lielākai jaudai BMW X1 2015 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW X1 2015 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW X1 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā BMW X1 2012, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW X1 2015 var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW X1 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā BMW X1 2012. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1480 km kombinētajā ciklā | 1240 km kombinētajā ciklā | |
1640 km ārpus pilsētas | 1380 km ārpus pilsētas | ||
1050 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X1 2015 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (BMW X1 2015) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW X1 2012) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 2 sērija | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW X1 2012 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.44 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.55 m | |
BMW X1 2015 ir par 4 cm īsāks nekā BMW X1 2012, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW X1 2015 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1550 litri | 1350 litri | |
BMW X1 2015 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW X1 2015 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā BMW X1 2012. Iespējams, BMW X1 2012 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X1 2015 (par 200 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.8 metri | |
BMW X1 2015 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā BMW X1 2012, tas nozīmē, ka ar BMW X1 2015 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`015 | 2`030 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW X1 2015 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 16 800 | 10 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
BMW X1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|