BMW X1 2015 vs Renault Kadjar 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.6 sekundes | 11.7 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X1 dzinēja jauda ir par 80 ZS lielāka nekā Renault Kadjar, savukārt griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Renault Kadjar. Pateicoties lielākai jaudai BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 60 litri | |
960 km ar reālo patēriņu | 1090 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Priekšpiedziņa (FWD) | |
BMW X1 ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 183 mm | 200 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Renault Kadjar var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Renault Kadjar modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 2 sērija | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Kadjar varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.44 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.61 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW X1 ir par 1 cm īsāks nekā Renault Kadjar, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 472 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1550 litri | 1478 litri | |
BMW X1 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 33 litriem lielāks nekā Renault Kadjar. Iespējams, Renault Kadjar vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X1 (par 72 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.7 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Renault Kadjar, tas nozīmē, ka ar BMW X1 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`145 | 1`943 | |
Drošība: | |||
Bērnu drošības testos labāk novērtēts BMW X1. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW X1 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Renault Kadjar ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW X1 nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Kadjar, attiecīgi Renault Kadjar kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 17 000 | 11 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Renault Kadjar ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|