BMW X1 2012 vs Renault Kadjar 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 11.7 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X1 dzinēja jauda ir par 74 ZS lielāka nekā Renault Kadjar, savukārt griezes moments ir par 120 NM lielāks nekā Renault Kadjar. Pateicoties lielākai jaudai BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 60 litri | |
890 km ar reālo patēriņu | 1090 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Kadjar) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW X1) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.61 m | |
BMW X1 ir par 3 cm garāks nekā Renault Kadjar, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW X1 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 472 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | 1478 litri | |
Renault Kadjar ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 52 litriem mazāks nekā Renault Kadjar. Tas varētu liecināt, ka BMW X1 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Kadjar (par 128 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.7 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Renault Kadjar, tas nozīmē, ka ar BMW X1 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`060 | 1`943 | |
Drošība: | |||
Bērnu drošības testos labāk novērtēts BMW X1. | |||
Kvalitāte: | Renault Kadjar ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW X1 nopietni defekti konstatēti apmēram 150 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Kadjar, attiecīgi Renault Kadjar kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 10 400 | 11 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Renault Kadjar ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|