BMW X3 2005 vs BMW X3 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 218 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes | 7.7 sekundes | |
BMW X3 2005 un BMW X3 2006 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 8.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW X3 2006 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW X3 2005 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā BMW X3 2006, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW X3 2005 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 67 litri | 67 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X3 2006 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 200 mm | 201 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 12 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.56 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.67 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW X3 2005 ir par 1 cm īsāks nekā BMW X3 2006, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 480 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1560 litri | 1560 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`355 | 2`355 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 6400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X3 ir
|
BMW X3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|