BMW X5 2013 vs Porsche Cayenne 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 313 ZS | 245 ZS | |
Griezes moments: | 630 NM | 550 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.9 sekundes | 7.3 sekundes | |
BMW X5 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X5 dzinēja jauda ir par 68 ZS lielāka nekā Porsche Cayenne, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Porsche Cayenne. Pateicoties lielākai jaudai BMW X5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 6.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.3 l/100km | 9.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW X5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW X5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Porsche Cayenne, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW X5 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW X5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Porsche Cayenne. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | 85 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1370 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
1460 km ārpus pilsētas | 1370 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 900 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 209 mm | 215 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.89 m | 4.86 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.94 m | |
Augstums: | 1.76 m | 1.71 m | |
BMW X5 ir par 3 cm garāks nekā Porsche Cayenne, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW X5 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 650 litri | 670 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1870 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW X5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Porsche Cayenne. Tas varētu liecināt, ka BMW X5 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.7 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`820 | 2`840 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Porsche Cayenne ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW X5 nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Porsche Cayenne, attiecīgi Porsche Cayenne kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 26 600 | 30 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X5 ir
|
Porsche Cayenne ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|