BMW X7 2018 vs Toyota Hilux 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 400 ZS | 204 ZS | |
Griezes moments: | 760 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.4 sekundes | 10.7 sekundes | |
BMW X7 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X7 dzinēja jauda ir par 196 ZS lielāka nekā Toyota Hilux, savukārt griezes moments ir par 260 NM lielāks nekā Toyota Hilux. Pateicoties lielākai jaudai BMW X7 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 80 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 221 mm | 293 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Hilux var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW X7 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X6 | Izmantots arī Toyota Land Cruiser | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW X7 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.15 m | 5.33 m | |
Platums: | 2.00 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.82 m | |
BMW X7 ir par 17 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 15 cm platāks, savukārt augstumā BMW X7 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 326 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2120 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 13 metri | 13.4 metri | |
BMW X7 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Toyota Hilux, tas nozīmē, ka ar BMW X7 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`290 | 3`210 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 87 800 | 42 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X7 ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|