BMW Z3 2000 vs BMW Z4 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 231 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6 sekundes | 5.9 sekundes | |
BMW Z3 un BMW Z4 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. BMW Z3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 9.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.7 l/100km | 9.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW Z4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW Z3 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW Z4. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 530 km kombinētajā ciklā | 600 km kombinētajā ciklā | |
690 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
520 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
BMW Z4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.05 m | 4.09 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.29 m | 1.30 m | |
BMW Z3 ir mazāks. BMW Z3 ir par 4 cm īsāks nekā BMW Z4, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW Z3 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 165 litri | 300 litri | |
BMW Z4 ir vairāk vietas bagāžai. BMW Z3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 135 litriem mazāks nekā BMW Z4. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.8 metri | |
BMW Z3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā BMW Z4. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`575 | 1`590 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | BMW Z4 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW Z3 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā BMW Z4, attiecīgi BMW Z4 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 7600 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z3 ir
|
BMW Z4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|