BMW Z4 2009 vs Mazda MX-5 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 188 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.6 sekundes | 7.6 sekundes | |
BMW Z4 ir dinamiskāks braukšanā. BMW Z4 dzinēja jauda ir par 44 ZS lielāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 62 NM lielāks nekā Mazda MX-5. Pateicoties lielākai jaudai BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW Z4 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda MX-5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda MX-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW Z4 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.29 m | 1.26 m | |
BMW Z4 ir lielāks. BMW Z4 ir par 22 cm garāks nekā Mazda MX-5, par 7 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 180 litri | 150 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
310 litri | nav datu | |
BMW Z4 ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda MX-5, tas nozīmē, ka ar BMW Z4 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`735 | 1`375 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
BMW Z4 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda MX-5 nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā BMW Z4, attiecīgi BMW Z4 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 18 600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|