BMW Z4 2003 vs Mazda MX-5 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 188 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes | 7.6 sekundes | |
BMW Z4 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 22 NM lielāks nekā Mazda MX-5. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW Z4 var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW Z3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda MX-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW Z4 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.26 m | |
BMW Z4 ir lielāks. BMW Z4 ir par 7 cm garāks nekā Mazda MX-5, par 6 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 150 litri | |
BMW Z4 ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mazda MX-5. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`550 | 1`375 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Mazda MX-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW Z4 nopietni defekti konstatēti apmēram 120 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda MX-5, attiecīgi Mazda MX-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|