BMW Z4 2003 vs Audi TT 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 235 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 8.1 sekundes | |
BMW Z4 ir dinamiskāks braukšanā. BMW Z4 dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Audi TT, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Audi TT. Pateicoties lielākai jaudai BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 8.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.5 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Audi TT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW Z4 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 610 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
790 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
570 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Audi A3, Seat Leon, Seat Toledo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi TT varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.04 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.35 m | |
BMW Z4 ir lielāks, bet zemāks. BMW Z4 ir par 5 cm garāks nekā Audi TT, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 240 litri | 220 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
260 litri | nav datu | |
BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Audi TT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Audi TT. | |||
Pilna masa (kg): | 1`560 | 1`640 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Audi TT ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW Z4, attiecīgi Audi TT varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Audi TT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|