BMW Z4 2003 vs Mazda MX-5 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 188 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 7.6 sekundes | |
BMW Z4 ir dinamiskāks braukšanā. BMW Z4 dzinēja jauda ir par 32 ZS lielāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 57 NM lielāks nekā Mazda MX-5. Pateicoties lielākai jaudai BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.5 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW Z4 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 610 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
790 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
570 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda MX-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda MX-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW Z4 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.26 m | |
BMW Z4 ir lielāks. BMW Z4 ir par 7 cm garāks nekā Mazda MX-5, par 6 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 240 litri | 150 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
260 litri | nav datu | |
BMW Z4 ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 90 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mazda MX-5. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`560 | 1`375 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Mazda MX-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW Z4 nopietni defekti konstatēti apmēram 120 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda MX-5, attiecīgi Mazda MX-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|