BMW Z4 2003 vs BMW Z3 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 231 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.9 sekundes | 6 sekundes | |
BMW Z4 un BMW Z3 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 9.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 9.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW Z3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW Z4 var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW Z3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 530 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 690 km ārpus pilsētas | ||
580 km ar reālo patēriņu | 520 km ar reālo patēriņu | ||
BMW Z4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.05 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.29 m | |
BMW Z4 ir lielāks. BMW Z4 ir par 4 cm garāks nekā BMW Z3, par 4 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 165 litri | |
BMW Z4 ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 135 litriem lielāks nekā BMW Z3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW Z3. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`590 | 1`575 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | BMW Z4 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW Z3 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā BMW Z4, attiecīgi BMW Z4 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 8400 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
BMW Z3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|