Chevrolet Camaro 2016 vs BMW 5 sērija 2013
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Virsbūve: | Kupeja | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) / Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Chevrolet Camaro ir pieejams tikai ar aizmugurējo riteņu piedziņu, savukārt BMW 5 sērija var būt aprīkots ar aizmugurējo riteņu piedziņu un visu četru riteņu (4x4) piedziņu. | |||
Motori: | 2.0 - 6.2 (benzīns) | 2.0 - 4.4 (benzīns, dīzelis) | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 238 - 453 ZS | 143 - 560 ZS | |
Griezes moments: | 400 - 617 NM | 270 - 740 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 4.6 - 5.9 sekundes | 4.4 - 9.7 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 - 12.8 | 4.5 - 9.9 | |
Chevrolet Camaro benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 3 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.78 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.46 m | |
Chevrolet Camaro ir par 12 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Camaro ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 520 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 12.6 metri | |
Chevrolet Camaro apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Camaro var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 2`160 | ~ 2`309 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 20 600 | 15 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Camaro ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|