Chevrolet Captiva 2013 vs Honda CR-V 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 182 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 233 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 10.7 sekundes | |
Chevrolet Captiva dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Honda CR-V, taču griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā Honda CR-V. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 8.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda CR-V ir labāka izvēle. Chevrolet Captiva degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Captiva var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Honda CR-V 2012: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Chevrolet Equinox | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chevrolet Captiva dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.55 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.69 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Chevrolet Captiva ir par 3 cm garāks nekā Honda CR-V, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Captiva ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 477 litri | 589 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1598 litri | 1669 litri | |
Honda CR-V ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Chevrolet Captiva bagāžas nodalījuma tilpums ir par 112 litriem mazāks nekā Honda CR-V. Tas varētu liecināt, ka Chevrolet Captiva vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda CR-V (par 71 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 11.8 metri | |
Chevrolet Captiva apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Honda CR-V, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Captiva var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Honda CR-V ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Captiva nopietni defekti konstatēti apmēram 145 procentos gadījumu biežāk nekā Honda CR-V, attiecīgi Honda CR-V kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7600 | 11 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Captiva ir
|
Honda CR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|