LatviešuEnglishEspañol

Chevrolet Captiva 2015 vs Renault Koleos 2016

 
Chevrolet Captiva
2015 - 2018
Renault Koleos
2016 - 2019
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 3.0 Benzīns2.5 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 258 ZS171 ZS
Griezes moments: 288 NM233 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: n/a sekundes9.8 sekundes
Chevrolet Captiva dzinēja jauda ir par 87 ZS lielāka nekā Renault Koleos, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā Renault Koleos.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu8.3
Degvielas bākas tilpums: 65 litri60 litri

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 14 gadi17 gadi
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Koleos varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Chevrolet Captiva dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.67 m4.67 m
Platums: 1.85 m1.84 m
Augstums: 1.73 m1.67 m
Chevrolet Captiva ir lielāks.
Chevrolet Captiva un Renault Koleos garums ir praktiski vienāds.
Sēdvietas: 7 sēdvietas5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 477 litri538 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: 477 litrinav datu
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: nav datu538 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1690 litri
Apgriešanās diametrs: 12.3 metri11.4 metri
Chevrolet Captiva apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Renault Koleos, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Captiva var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datu2`157
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema
nav datu
Vidējā cena (€): nav datu18 800
Priekšrocības un trūkumi: Chevrolet Captiva ir
  • jaudīgāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Renault Koleos ir
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]