Chevrolet Captiva 2015 vs Renault Koleos 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 175 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 9.3 sekundes | |
Chevrolet Captiva dzinēja jauda ir par 9 ZS lielāka nekā Renault Koleos, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Renault Koleos. Neskatoties uz lielāku jaudu Chevrolet Captiva sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 5.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Koleos ir labāka izvēle. Chevrolet Captiva degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Renault Koleos, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Captiva var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
970 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
Renault Koleos ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 4.67 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.73 m | 1.67 m | |
Chevrolet Captiva ir lielāks. Chevrolet Captiva un Renault Koleos garums ir praktiski vienāds. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 477 litri | 530 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 477 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
942 litri | 1677 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Koleos (par 735 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 11.4 metri | |
Chevrolet Captiva apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Renault Koleos, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Captiva var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`505 | 2`300 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 18 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Captiva ir
|
Renault Koleos ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|