Chevrolet Captiva 2011 vs Mazda CX-7 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 167 ZS | 260 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 8.2 sekundes | |
Mazda CX-7 ir dinamiskāka braukšana. Chevrolet Captiva dzinēja jauda ir par 93 ZS mazāka nekā Mazda CX-7, savukārt griezes moments ir par 150 NM mazāks nekā Mazda CX-7. Mazākas jaudas dēļ Chevrolet Captiva sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 10.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.2 l/100km | 11.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Captiva ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Captiva degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Mazda CX-7, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Chevrolet Captiva var ietaupīt 225 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Captiva degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mazda CX-7. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 69 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
580 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Mazda CX-7 2009: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chevrolet Captiva dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Antara, Chevrolet Malibu | Izmantots arī Mazda 3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Chevrolet Captiva varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chevrolet Captiva dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.73 m | 1.65 m | |
Chevrolet Captiva ir mazāks, bet augstāks. Chevrolet Captiva ir par 3 cm īsāks nekā Mazda CX-7, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Chevrolet Captiva ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 477 litri | 455 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1577 litri | 774 litri | |
Chevrolet Captiva ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Chevrolet Captiva bagāžas nodalījuma tilpums ir par 22 litriem lielāks nekā Mazda CX-7. Iespējams, Mazda CX-7 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Chevrolet Captiva (par 803 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.4 metri | |
Chevrolet Captiva apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda CX-7, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Captiva var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`229 | nav datu | |
Drošība: | |||
Chevrolet Captiva ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. | |||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6800 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Captiva ir
|
Mazda CX-7 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|