Chevrolet Captiva 2006 vs Honda CR-V 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 10.3 sekundes | |
Honda CR-V ir dinamiskāka braukšana. Chevrolet Captiva dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Honda CR-V, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Honda CR-V. Neskatoties uz lielāku jaudu Chevrolet Captiva sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda CR-V ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Captiva degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Captiva var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Captiva degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Honda CR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
720 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chevrolet Captiva dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Antara, Chevrolet Epica, Chevrolet Cruze | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda Accord, Honda FR-V | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda CR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chevrolet Captiva dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.72 m | 1.68 m | |
Chevrolet Captiva ir lielāks. Chevrolet Captiva ir par 12 cm garāks nekā Honda CR-V, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Captiva ir par 4 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 465 litri | 556 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 465 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 465 litri | 556 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
930 litri | 955 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Honda CR-V (par 91 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda CR-V (par 25 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 11.8 metri | |
Chevrolet Captiva apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Honda CR-V. | |||
Pilna masa (kg): | 2`505 | 2`160 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Honda CR-V ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Captiva nopietni defekti konstatēti apmēram 165 procentos gadījumu biežāk nekā Honda CR-V, attiecīgi Honda CR-V kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Captiva ir
|
Honda CR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|