Chevrolet Cruze 2012 vs Chevrolet Aveo 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 155 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 11.7 sekundes | |
Chevrolet Aveo ir dinamiskāka braukšana. Chevrolet Cruze dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā Chevrolet Aveo, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Chevrolet Aveo. Mazākas jaudas dēļ Chevrolet Cruze sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 7.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Aveo ir labāka izvēle. Chevrolet Cruze degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Chevrolet Aveo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Cruze var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 46 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
Chevrolet Cruze ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.60 m | 4.40 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.52 m | |
Chevrolet Cruze ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Chevrolet Cruze ir par 20 cm garāks nekā Chevrolet Aveo, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Cruze ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 502 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 698 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.1 metri | |
Chevrolet Cruze apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Chevrolet Aveo, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Cruze var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`813 | 1`619 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Cruze ir
|
Chevrolet Aveo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|