Chevrolet Orlando 2011 vs Chevrolet Captiva 2006
Virsbūve: | Minivens | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 141 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 176 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 12.2 sekundes | |
Chevrolet Orlando dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Chevrolet Captiva, savukārt griezes moments ir par 144 NM mazāks nekā Chevrolet Captiva. Neskatoties uz mazāku jaudu Chevrolet Orlando sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 8.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 10.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Orlando ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Orlando degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Chevrolet Captiva, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Chevrolet Orlando var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Orlando degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Chevrolet Captiva. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Chevrolet Orlando ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 530'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chevrolet Captiva dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Chevrolet Cruze | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Antara, Chevrolet Epica, Chevrolet Cruze | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Chevrolet Captiva dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.72 m | |
Chevrolet Orlando ir lielāks, bet zemāks. Chevrolet Orlando ir par 1 cm garāks nekā Chevrolet Captiva, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Orlando ir par 9 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 458 litri | 465 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 458 litri | 465 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 465 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1499 litri | 930 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Chevrolet Captiva (par 7 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Chevrolet Orlando (par 569 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.5 metri | |
Chevrolet Orlando apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Chevrolet Captiva. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`505 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Orlando ir
|
Chevrolet Captiva ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|