Chevrolet Orlando 2011 vs Mazda 5 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 13.7 sekundes | |
Chevrolet Orlando ir dinamiskāks braukšanā. Chevrolet Orlando dzinēja jauda ir par 48 ZS lielāka nekā Mazda 5, savukārt griezes moments ir par 90 NM lielāks nekā Mazda 5. Pateicoties lielākai jaudai Chevrolet Orlando sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Orlando degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Orlando var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Orlando degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Mazda 5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1060 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Chevrolet Cruze | Izmantots arī Mazda 3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.62 m | |
Chevrolet Orlando ir lielāks. Chevrolet Orlando ir par 7 cm garāks nekā Mazda 5, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Orlando ir par 2 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 458 litri | 112 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 458 litri | 112 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
458 litri | 1485 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Chevrolet Orlando (par 346 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 5 (par 1027 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 10.6 metri | |
Chevrolet Orlando apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda 5, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Orlando var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`287 | 2`125 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 5200 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Orlando ir
|
Mazda 5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|